6. apríla 2013

Poltergeist v Gordonsbay


Toto je skutočný strašidelný a desivý prípad poltergeista, ktorý sa začal písať v roku 2006. Istá 43 ročná žena, ktorá chce z pochopiteľných dôvodov zostať v anonymite, opísala svetu svoje skúsenosti s paranormálnymi javmi, ktoré by nechcel nikto z nás zažiť na vlastnej koži. Prečítajte si jej príbeh, z ktorého vás bude mraziť!


„Rozviedla som sa v roku 2005 a o rok neskôr, už s novým priateľom, som sa nasťahovala do malého apartmánu v meste Gordonsbay v južnej Afrike. Postupne sa okolo nás začali diať nevysvetliteľné veci, ktoré začali zrazu a netušili sme, čo to všetko má znamenať,“ začína svoje rozprávanie žena, ktorú volajme Kate.

„Najprv sme si to celé nepripúšťali, no postupom času sme si začali uvedomovať, že niečo v tom dome nie je v poriadku. Svetlá v našej spálni boli ráno rozsvietené, hoci sme nikdy nezaspávali s rozsvietenými lampami či lustrom. Jednoducho dbali sme pred spaním na to, aby sa nesvietilo v kúpeľni a inde v dome, alebo aby sme nenechávali zapnutú televíziu. No a niečo alebo niekto spôsoboval, že mnohokrát sme sa zobudili na svetlo v kúpeľni alebo na hlasno spustenú televíziu v obývačke. To nie je bežné, aby sa to dialo deň za dňom. Bála som sa, že nie sme sami, že to už nie je len náš dom,“ opisuje strašidelné a nevysvetliteľné javy Kate.

Jej priateľ Stephen neveril na duchov alebo paranormálne javy. Udržoval si názory racionálne zmýšľajúceho moderného človeka, no sám neskôr priznal, že v tom dome sa prestal cítiť bezpečne. „Neveril som, že by za takýmito drobnosťami stála nejaká entita alebo čo, no zároveň, som netušil, aká porucha by to mohla byť a nevedeli to ani opravári, ktorí k nám prišli skontrlovať elektrické rozvody. Jednoducho som si myslel, že to je chyba vo vedení, no mýlil som sa.“

V apartmáne bývali Kate a Stephen necelé dva roky. Z domu ich nevyhnali tie čudesné javy, ale Stephenovo povýšenie. Presťahovali sa do malého mesta na vidieku. „Náš nový, aj keď maličký, dom sme si zamilovali. Bol to veľký rozdiel, prísť z bytu do domu v krásnom prostredí. Užívali sme si spoločné prechádzky po nádherných poliach. No ďalšie udalosti náš krásny sen rozfúkali ako strašný letný hurikán,“ pokračuje Kate vo svojom strašidelnom príbehu.

„Tie veci, ktoré sa nám diali už predtým, začali opäť. Znovu a znovu sa rozsvecovali svetlá v celom dome a tieto fenomény si všimli aj naše domáce zvieratká – pes Clark a mačka Tiffany. Nechcite zažiť bezsenné noci, kedy sa váš pes bez viditeľného zmyslu pozerá na stenu a príšerne zavýja. Čuchal vo vzduchu akoby niekoho cítil a potom sa skrčil od strachu pod perinu. Uvedomili sme si, že to niečo sa jednoducho presťahovalo s nami a že to všetko nemôže byť náhoda. Takéto veci sa mi nikdy nestávali pred mojím rozvodom a tiež ani Stephenovi predtým, než sme sa spoznali,“ ustráchane zakončuje svoje rozprávanie Kate.

„Viete, mám 43 rokov a sama neviem, čo sa to okolo nás deje. To slovné spojenie – medzi nebom a zemou, som pocítila na vlastnej koži a musím to akceptovať, inak to proste nejde. Musím sa vysporiadať s tým, že občas zacítim ženský parfum, ktorý som si nikdy nekúpila, no rada by som všetky tie tajomné udalosti jedného dňa pochopila a spoznala odpoveď na otázku – Prečo a kto sa nás snaží kontaktovať?“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára